28 februari 2023

CareX Fryslan zoekt Woonconsulent

Woonconsulent CareX Fryslân 36 uur

CareX lost leegstand op door maatschappelijk zinvol gebruik. Wij stellen tijdelijke, betaalbare woon- en werkruimte beschikbaar aan wie dat nodig heeft. Zo helpen we mensen, bedrijven en organisaties en versterken we de lokale economie en cultuur.

Wat ga je doen

Jij zorgt ervoor dat beschikbare woon-/werkruimte wordt gekoppeld aan geschikte kandidaten. In je persoonlijke gesprekken weet je precies welke vragen je moet stellen om deze match te maken. Daarnaast ben je iedere dag een vraagbaak voor bewoners en gebruikers. Je bent goed in staat om persoonlijke gesprekken te voeren over bijvoorbeeld betalingen of woongedrag. Je werkt nauw samen met je collega’s, maar je kunt ook prima zelf oplossingen vinden.

Elke kantoormedewerker heeft een extra taak naast de standaard werkzaamheden. Voor onze vestiging ben jij het aanspreekpunt voor het debiteurenbeheer (+/- 8 uren per week). Je laat facturen opstellen, je merkt achterstallige betalingen op, stuurt herinneringen en aanmaningen. Verder bespreek en maak je afspraken omtrent betalingsregelingen, je draagt dossiers over aan incassobureaus en je maakt periodiek overzichten van achterstallige betalingen.

 

Waar ga je aan de slag

CareX bestaat uit 4 vestigingen (Groningen, Haren, Overijssel en Fryslân). Ons kantoor is gevestigd in Leeuwarden en bestaat uit 4 kantoormedewerkers en 4 technische dienst medewerkers. Je komt te werken in een klein, informeel team en werkt intensief samen met zowel je collega’s op kantoor als de technische dienst.

 

Je verantwoordelijkheden zijn

  • Debiteurenbeheer
  • Actief zoeken, benaderen en selecteren van potentiële bewoners / gebruikers
  • Voorlichting verstrekken aan bewoners, bedrijven en woningzoekenden over beschikbare woon- en bedrijfsruimte
  • Contracten maken en bespreken met bewoners
  • Afhandelen van telefonische contacten, e-mails en brieven
  • Reparatieverzoeken aannemen en afspraken maken met bewoners hierover
  • Administratieve werkzaamheden verrichten ten behoeve van het woon- en mutatieproces

 

Wat wij vragen

  • MBO+ of HBO werk- en denkniveau
  • Goede communicatieve, sociale vaardigheden en overtuigingskracht
  • De juiste vragen stellen, goed luisteren en je beschikt over veel mensenkennis
  • Goed overzicht bewaren en prioriteiten stellen
  • Secuur werken en moeiteloos schakelen tussen je werkzaamheden
  • Algemene computervaardigheden en nieuwe systemen maak je je snel eigen
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (Fries verstaan is handig)

 

Wij bieden je

  • Een salaris dat wordt ingeschaald op jouw ervaring en opleiding (conform CAO Woondiensten) schaal 1F (startsalaris 2765,- eindniveau schaal 3489,- obv 36 urige werkweek)
  • 36 uur jaarcontract, bij goed functioneren kan dit omgezet worden naar een vast contract
  • Werken in een gezellig en informeel team

 

Wil je reageren? Graag!

Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met Gerda van der Wagen (ma, wo en do bereikbaar op 058-7113308). Wil je solliciteren? Stuur je motivatie en cv voor 20 maart 2023 naar gerda@carex.nl.