CareX Overijssel
Vanwege personele onderbezetting zijn wij genoodzaakt onze telefonische bereikbaarheid terug te schroeven. Van maandag 21 oktober tm vrijdag 25 oktober zijn telefonisch niet bereikbaar. Vanaf maandag 28 oktober zijn wij dagelijks weer bereikbaar van 09:00 tm 11:00. Voor spoedgevallen zijn wij uiteraard wel bereikbaar.
Zet uw vragen of opmerkingen zo specifiek mogelijk op de email naar overijssel@carex.nl. Dan proberen wij deze zsm te beantwoorden.
Contact
038 – 302 0060
overijssel@carex.nl
NL21INGB0006513192
Openingstijden
Ma – vr – 09:00 – 17:00 uur. Bezoek uitsluitend op afspraak.
Telefonische bereikbaarheid Maandag tm vrijdag van 09:00 tot 11:00 uur.
Zeer urgente technische meldingen die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten: 085-7738014
Bezoekadres
Goertjesweg 1
8013 PA Zwolle
Postadres
Postbus 1477
8001 BL Zwolle
Technische dienst
Technische problemen in je huis, kamer of pand zijn altijd vervelend maar in de meeste gevallen geen spoedgeval. Kijk hieronder waar CareX buiten kantooruren NIET voor langs komt, wat GEEN SPOED is en wat WEL SPOED is.
Problemen waar wij NIET voor langskomen buiten werktijd:
- Ben je buiten gesloten: Zorg dat je een extra set sleutels bij buren, huisgenoten of familie hebt liggen. Als je in een groepspand woont zorg dan dat je een telefoonnummer hebt van je huisgenoten zodat je in ieder geval het pand binnen gelaten kan worden. Als het echt dringend is kan je een 24-uurs slotenmaker voor bellen.
- Stroomuitval: Zoek een stopcontact op dat het nog wel doet en leg een verlengsnoer uit. Bel ons de eerst volgende werkdag. Stroomuitval in het volledige huis/pand kijk op de website van Enexis of er storingen in de buurt zijn. Zo niet dan is er waarschijnlijk een hoofdstop gesprongen, bel in dat geval rechtstreeks met Enexis.
- Dak lekkages: Maak de ruimte vrij om de lekkage heen en zet er een emmer of bak onder of zorg dat het water weg kan. Bel de eerst volgende werkdag.
- Kleine lekkages aan waterleidingen: Maak de ruimte vrij om de lekkage heen en zet er een emmer of bak onder of zorg dat het water weg kan. Bel de eerst volgende werkdag.
- Rioleringsproblemen: Loopt water in wasbak of toilet langzaam of niet weg, ga dan zelf aan de slag met een ontstopper, gebruik een ander toilet of wasbak. Bel ons de volgende werkdag.
- Geen warm water: Gebruik een waterkoker, douche bij familie of vrienden en bel ons de eerst volgende werkdag.
- Levert CareX in jouw pand het internet en functioneert dit niet: Bel ons de volgende werkdag.
- Wateroverlast door weersomstandigheden. Probeer het water tegen te houden, stel je spullen veilig en ga aan de slag met een dweil.
- Piepende rookmelder: Vervang de batterij.
- Niet werkende lift: Bel ons de volgende werkdag en gebruik tot die tijd de trap.
Problemen die GEEN SPOED zijn:
- Druppende kranen
- Druppende afvoeren
- Kapotte lampen
- Klemmende deuren
- Ramen die niet openen of sluiten
- Niet werkende kookplaat
Problemen die WEL SPOED zijn:
- Gaslekkage/Gaslucht. Draai de gaskraan dicht, ga naar buiten en bel 112.
- Gesprongen/ernstig lekkende waterleiding: Kijk of je zelf de hoofdkraan kan dichtdraaien. Lukt dit niet dan kun je contact met ons opnemen.
- Geen verwarming. LET OP! Doordeweeks pikken wij dit de dag erna op, in het weekend komen we bij melding overdag dezelfde dag nog langs en na 17:00 de volgende dag.
- Brandalarm dat aanhoudend afgaat en men niet zelf uitkrijgt.
- Een ruit dat er volledig uit ligt. LET OP! Kijk eerst of je dit zelf kan dichten met een plaatje hout.
- Niet sluitende buitendeur (bvb na inbraak).
Woon je in een woning van een woningbouwvereniging of Woonzorg Nederland kijk dan op de desbetreffende website voor:
Glasschade
Rioleringsproblemen
Verwarmingsproblemen
Warmwater problemen
Moet je vanwege spoed toch contact opnemen met CareX, bel dan ons algemene nummer en volg de instructies.