Front Office Medewerker

Helaas, deze vacature is gesloten, reageren is niet meer mogelijk. Voor informatie kunt u contact opnemen met overijssel@carex.nl

Wij zoeken iemand die het leuk vindt om mensen met een urgente woonvraag te helpen aan een tijdelijke woonplek. Als front office medewerker ben je het eerste aanspreekpunt van onze organisatie. Je probeert dan ook direct de meeste vragen te beantwoorden. De rest zet je door naar je collega’s.

  • Functie: Front office medewerker
  • Locatie: Zwolle, Overijssel
  • 24 – 32 uur per week
  • Werktijden in overleg
Direct solliciteren

Front Office Medewerker

Sociaal en oplossingsgericht werken staat bij ons voorop. Een belangrijk onderdeel van het eerste contact is het begrijpen van iemands woonwensen. Je probeert een goede inschatting te maken of en hoe CareX kan helpen. Denk je dat deze persoon goed past binnen ons actuele of toekomstige aanbod, dan stuur je diegene de benodigde informatie en doe je de eerste aanzet om tot een match te komen.

Jij wordt eigenaar van de mailbox en je draagt zorg voor een snelle en accurate afhandeling. Daarnaast denk en verbeter je graag met ons mee, samen kijken we vooruit, wat gaat goed en wat kan er beter. Zo zorgen we ervoor dat we onze bewoners en opdrachtgevers steeds beter van dienst kunnen zijn. Naast je eigen taken ben je flexibel en spring je bij wanneer je eigen agenda dat toe laat.

Je maakt deel uit van de binnendienst van CareX, hetgeen betekent dat je ook betrokken bent bij alle andere werkzaamheden die door de binnendienst verricht worden. Een actieve communicatie met onze bewoners is essentieel om het tijdelijke gebruik in goede banen te leiden. Dit loopt uiteen van informeren over bezichtigingen tot het beantwoorden van allerhande vragen tot conflictbemiddeling.

Wat vragen we van jou?

Je dagen zijn gevarieerd en gaan vaak niet zoals je ze gepland hebt. Je bent in staat tot snelle actie wanneer nodig. Je bent van verschillende markten thuis omdat je zowel met mensen werkt als ook een accurate administratie moet kunnen voeren. Je werkt in een klein team wat gelijktijdig vraagt om zelfstandigheid als ook intensieve samenwerking.

Daartoe ben je sociaal, representatief, communicatief sterk, hebt goede organisatorische vaardigheden en een proactieve instelling. Je bent stressbestendig en flexibel en kunt goed omgaan met piekdrukte. Je bent zorgvuldig en accuraat. Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands en Engels. Je bent handig met computers en snel wegwijs in systemen en programma’s die jou nog niet bekend zijn.
Je kunt goed samenwerken maar bent ook in staat zelfstandig beslissingen te nemen wanneer een situatie daar om vraagt, je kunt prioriteiten stellen en snel schakelen tussen je werkzaamheden. Je bent nieuwsgierig, denkt mee en pakt uit eigen beweging werkzaamheden op.

In het contact met mensen weet je in te schatten wie je voor je hebt en daarbij aan te sluiten. Interesse in mensen van allerlei pluimage is hierbij essentieel, evenals een stevige dosis zelfkennis en humor. Je staat stevig in je schoenen, bent praktisch ingesteld en beschikt over probleemoplossend vermogen.

Je verantwoordelijkheden zijn:

  • Afhandelen van telefonische contacten, e-mails en brieven
  • Managen van de wachtlijst. Zowel voor woningzoekenden, kunstenaars en startende organisaties.
  • Voorlichting verstrekken aan bewoners, bedrijven en woningzoekenden over beschikbare woonplekken, ateliers en werkruimten.
  • Reparatieverzoeken aannemen en afspraken maken met bewoners hierover
  • Administratieve werkzaamheden verrichten ten behoeve van het woon- en mutatieproces.
  • Debiteurenadministratie.
  • Werving en selectie voor specifieke wooncomplexen of culturele broedplaatsen.
  • Communicatie via social media tbv het promoten nieuwe woon of werkplekken.

Wat bieden wij jou?

  • Een salaris dat wordt ingeschaald op jouw ervaring en opleiding (conform CAO Woondiensten)
    schaal F (startsalaris 2765,- eindniveau schaal 3489,- obv 36 urige werkweek)
  • Werken in een klein, enthousiast en dynamisch team waarin we de menselijke maat hanteren, met korte lijnen en ruimdenkende collega’s;
  • Een baan van 24 – 32 uur per week, bestaande uit 4 of 5 werkdagen;
  • Een tijdelijk contract voor in eerste instantie 1 jaar;
  • Start hoe eerder hoe beter.

Wij geloven in een goede werk en privébalans. Je werktijden aanpassen aan je privéleven behoort daardoor zeker tot de mogelijkheden. Zolang het geen negatieve invloed heeft op de samenwerking met je collega’s en het helpen van onze klanten.

Ben je enthousiast?

Solliciteer dan direct door je motivatie en CV uiterlijk 7 juli 2023 te sturen naar: overijssel@carex.nl o.v.v. sollicitatie front office medewerker. De eerste gesprekken vinden plaats op 11 juli 2023. Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je contact opnemen met Ruud Bremmer, Regiomanager CareX Overijssel.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Werken bij CareX

Meer weten over onze organisatie? Kennismaken met onze collega’s en eventuele andere vacatures?

Werken bij Carex